۰ نفر

ویژگی جذابیت چهره مردان از دید زنان + عکس

۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱:۳۱
کد خبر: 673186
ویژگی جذابیت چهره مردان از دید زنان + عکس

در این مطلب، نتایج آخرین تحقیقات مجلات روانشناسی و مد دنیا را در اختیار شما قرار می دهیم. اینکه مردان از چه نوع چهره زنانه ای خوششان می آید و زنان چطور؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ زنان مردانی که چهره ی متقارن تری دارند را ترجیح می دهند زیرا این مسئله نشان می دهد کیفیت ژن ها بالاتر بوده است و چهره های متقارن در خانم ها و آقایان جذاب تر است.

چهره های قدرتمند و تاثیرگذار

زیرا به طور ناخودآگاه زنان دوست دارند که با مردی ارتباط داشته باشند که به تامین امنیت و حفاظت از او بپردازد این موضوع از زمان انسان های نخستین در زنان و مردان بوده است و تاکنون ادامه پیدا کرده است.

چشم های کوچک

چشم های کوچک در مردان چهره ی جذاب تری را به وجود می آورد این مسئله نشان دهنده میزان تسترون آنهاست. چشمان درشت در زنان چهره ی معصوم و جذابی را به وجود می آورد اما در آقایان برعکس این مضوع صدق می کند.

جذابیت

بینی بزرگ !!

شاید برایتان عجیب باشد اما آقایانی که بینی بزرگ (اما نه بدفرم بلکه بینی کشیده ای) دارند چهره ی جذابتر و مردانه تری دارند. این مسئله نیز از سطح تسترون آنها حکایت می کند.

ویژگی های چهره جذاب مردانه از دید زنان

    پوست تیره تر

    چهره باریکتر

    چربی کمتر

    لب های بزرگتر و متقارن

    ابرو های تیره تر

    مژه های بیشتر و تیره تر

    نیمه بالایی چهره در مقایسه با نیمه پایین چهره عریض تر است

    استخوان های بزرگتر گونه

    فک پایینی برجسته

    چانه برجسته تر

    عقب نرفتن خط موها

    پلک نازک تر

    نبود چروک بین بینی و گوشه دهان

ویژگی های چهره های جذاب از نظر همه انسانها

    تقارن صورت یکی از مهم ترین ویژگی های جذاب بودن است. چهره های متقارن با سلامت خوب و کیفیت باروری مرتبط اند. از نظر جنس مخالف چهره های متقارن جذاب ترند.

    میانگین زیبایی می گوید که یک چهره چقدر با ویژگی های یک چهره جذاب مطابقت دارد. به نظر می رسد که انسان ها به چهره های معمول و آشناتر جذب می شوند.

    دیمورفیسم صورت درجه ای است که چهره به طور کلاسیک به صورت زنانه ظاهر می شود (مانند لب های ضخیم، گونه های گرد، ابروهای بلند و غیره) یا مردانه (مانند خط فک قوی و چشم گود افتاده).

چه چیزی باعث می شود چهره زیبا به نظر برسد؟ تفاوت بین چهره عادی و جذاب چیست؟ در هر دوره تاریخی و هر فرهنگی مردم همیشه آرمان زیبایی خود را دارند؛ اما این آرمان ها ثابت نبوده و همواره در حال تغییر است. در این تحقیق نمونه هایی از چهره های جذاب و غیر جذاب برای هر دو جنس ایجاد شده است. به عنوان مثال نمونه چهره غیر جذاب با ترکیب چهار چهره که قبلا به عنوان چهره غیر جذاب شناخته شده بودند، ایجاد شده است. چهره جذاب هم با ترکیب چهار چهره جذاب ایجاد شده است.

برای به دست آوردن تفاوت های مشخصی بین دو چهره، برای هر دو جنس دو چهره جذاب و غیر جذاب ارائه کردیم. وظیفه این بود که گزارش کنیم ویژگی های چهره ها چه تفاوتی با هم دارند.

 


در این زمینه بخوانید؛

نگاه خیره مرد به زن ۱۵ معنی دارد

ویژگی جذابیت چهره مردان از دید زنان + عکس

مردان عاشق این مدل موهای زنانه هستند

مدل های مویی که شخصیت افراد رو فریاد می زنن!


 

۶ مرد جذاب دنیا (روانشناسی چهره)

۱-دیوید گندی

چهره جذاب مردانه

۲- کریس همزورث

چهره جذاب مردانه

۳- بردلی کوپر

چهره جذاب مردانه

۴- دیوید بکهام

چهره جذاب مردانه

۵- رابرت پتینسون

چهره جذاب مردانه

۶- اشتون کاتچر

چهره جذاب مردانه