۰ نفر

مجلس: برخی دستگاه ها در موضوع ریزگردها کم کاری‌ کردند

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۲۱
کد خبر: 639435
مجلس: برخی دستگاه ها در موضوع ریزگردها کم کاری‌ کردند

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در موضوع ریزگردها کم کاری‌هایی از سوی برخی دستگاه‌ها رخ داده است گفت که اسامی دستگاه‌هایی که در زمینه مقابله با بحران ریزگردها کم‌کاری داشته‌اند در گزارشی که در صحن قرائت می‌شود، اعلام خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سمیه رفیعی با اشاره به نهایی شدن گزارش فراکسیون محیط زیست درباره بحران ریزگردها اظهار کرد: یک گزارش نظارتی اساسی درباره ریزگردها داریم که در آن فعلاً به ۱۰ موضوع اشاره کرده‌ایم.

وی افزود: در گزارش فراکسیون محیط زیست همچنین یکسری از اعداد و ارقامی که بابت پروژه ریزگرد گرفته و هزینه شده را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با تاکید بر اینکه در موضوع ریزگردها کم کاری‌هایی از سوی برخی دستگاه‌ها رخ داده است، گفت: در زمینه بحران ریزگردها شاید نتوانیم در آنچه که مربوط به طبیعت ایران است و در اثر تغیبرات اقلیمی درحال رخ دادن است، کارکرد ویژه‌ای داشته باشیم اما آنجایی که باز می‌گردد به مدیریت و انجام فرآیندهایی که انسان می‌تواند دخالت کند و طبق قانون وظایفی نیز برای آن دیده شده، حرف‌هایی داریم.

رفیعی با بیان اینکه «همه می‌دانیم که درباره یکسری از مسائل نمی‌شود مدیریت و برای آنها کاری کرد اما می‌شود بخشی از عوارض این مسائل را با اتخاذ تصمیمات و رویکردهای صحیح کاهش داد»، اظهار کرد: اسامی دستگاه‌هایی که در زمینه مقابله با بحران ریزگردها کم‌کاری داشته‌اند در گزارشی که در صحن قرائت می‌شود، اعلام خواهد شد.