۰ نفر

اداره کل هواشناسی استان تهران توضیح داد؛

هوای تهران این هفته هم آلوده است؟

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 637193
هوای تهران این هفته هم آلوده است؟

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در  پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

در روز شنبه (۳۱ اردیبهشت) گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در تهران مشاهده خواهد شد. تهرانی باید منتظر نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از غرب کشور و کاهش دید و کیفیت هوا نیز باشند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (اول خرداد ) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲ خرداد) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.