۰ نفر

علت استعفای الیاس نادران چه بود؟

۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
کد خبر: 692198
علت استعفای الیاس نادران چه بود؟

شنیده ها از برخی نمایندگان مجلس حاکی از این است که نادران در انتقاد از عملکرد هیات رییسه مجلس استعفا داده و موضوعی درباره حضور او در دولت مطرح نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، الیاس نادران نماینده تهران در جلسه علنی امروز خطاب به محمدباقر قالیباف رییس‌ مجلس گفت: استعفایم را تقدیم هیات رییسه کرده‌ام؛ تقاضا دارم که آن را قرائت کنید. طبق آیین نامه داخلی مجلس هیات رییسه باید تقاضای استعفا را قرائت کند و اجازه تفسیر ندارد.

نادران به سوال درباره علت استعفایش پاسخ نداد و تنها به این جمله کفایت کرد که دلیل را در زمان نطق خود بیان می‌کند؛ ظاهرا اشاره او به زمانی است که در یکی از جلسات علنی مجلس و بعد از اعلام وصول استعفایش به او داده می‌شود تا درباره دلایل استعفا به نمایندگان توضیح داده و از مجلس رای بگیرد.

البته شنیده ها از برخی نمایندگان مجلس حاکی از این است که الیاس نادران در انتقاد از عملکرد هیات رییسه مجلس استعفا داده و موضوعی درباره حضور او در دولت مطرح نیست.

علاوه بر این، نادران استعفای خود را چند هفته پیش به هیات رییسه داده که با توجه به اعلام وصول نشدن آن، این تقاضا را مجددا در نامه‌ای به رییس مجلس اعلام کرده است.