۰ نفر

نماینده مجلس: دشمن توانسته بر افکار بخشی از مردم تسلط پیدا کند / باید مدیریت رسانه و فضای روایت ها را داشته باشیم

۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱
کد خبر: 692177
نماینده مجلس: دشمن توانسته بر افکار بخشی از مردم تسلط پیدا کند / باید مدیریت رسانه و فضای روایت ها را داشته باشیم

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهمترین مسأله، جنگ روایت ها است و دشمن به شکل گسترده روایت های جعلی را مطرح می کند و وقتی گزارش های واقعی ارائه شود می بینیم دشمن توانسته در بخشی از جامعه بر افکار مردم تسلط پیدا کند، لذا طبیعتا ما باید بتوانیم اطلاع رسانی بهتری انجام دهیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر اطلاعات خبر داد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در توضیح جلسه صبح امروز کمیسیون اصل نود با حضور وزیر اطلاعات گفت: این جلسه درباره موضوعات مختلفی به ویژه حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی برگزار شد و نمایندگان نگرانی‌هایی خود را مطرح کردند و وزیر نیز پاسخ داد؛ این جلسات از جلسات تبیینی و نظارتی بود که توسط کمیسیون اصل نود برگزار شد. تلاش داریم اقدامات بازدارنده ای که در کشور در حال انجام است برای نمایندگان تشریح شود.

وی با اشاره به این جلسه گفت: امروز مهمترین مسأله، جنگ روایت ها است و دشمن به شکل گسترده روایت های جعلی را مطرح می کند و وقتی گزارش های واقعی ارائه شود می بینیم دشمن توانسته در بخشی از جامعه بر افکار مردم تسلط پیدا کند لذا طبیعتا ما باید بتوانیم اطلاع رسانی بهتری انجام دهیم. از دولت خواسته شد اقداماتی که در بخش های مختلف انجام می شود به ویژه در حوزه های اقتصادی و ارز منعکس شود و ان شاءالله مدیریت رسانه و مدیریت فضای روایت ها را داشته باشیم.