۰ نفر

نماینده سقز: مردم خواستار روشن شدن ابعاد مرگ مهسا امینی هستند

۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۸
کد خبر: 668768
نماینده سقز: مردم خواستار روشن شدن ابعاد مرگ مهسا امینی هستند

نماینده مردم سقز گفت: ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تاخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند باعث نگرانی مردم شد. بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، بهزاد رحیمی درباره آخرین وضعیت شهر سقز که گفته می‌شود در مراسم خاکسپاری مهسا امینی حواشی در آن ایجاد شده و برخی بازداشت شده‌اند، گفت: متاسفانه بعد از بحثی که برای مهسا امینی پیش آمد مردم از وضعیت نگران بودند.

نماینده سقز تاکید کرد: از ساعت اولیه این اتفاق که مهسا امینی در بیمارستان بود با مراجع ذی‌ربط تماس گرفتیم و خواستار روشن شدن ابعاد این قضیه بودیم و انتظار داریم ابعاد این قضیه مشخص شود و با خاطیان احتمالی برخورد لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: در این راستا ضعف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و عدم شفافیت و دیر وقتی (تاخیر) که نیروی انتظامی و بیمارستان به خرج دادند باعث نگرانی مردم شد. بنابراین آنان با تجمعی که در مراسم خاکسپاری داشتند، همدردی کردند و خواستند ابعاد این قضیه روشن شود.

رحیمی بیان کرد: در این رابطه هم عده‌ای فرصت‌طلب شرایطی را پیش آوردند تا اذهان را از پیگیری به حق این مساله منصرف کنند، شرایط آرام است و مشکل خاصی نیست و مراسم ترحیم این عزیز درحال برگزاری است و شهر آرامش نسبی خوبی دارد.

وی درباره شایعه جان باختگان تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع مهسا امینی گفت: این موضوع صحت ندارد.