۰ نفر

نماینده مجلس: وضعیت وزارت صمت تعیین تکلیف نشود، استیضاح به جریان خواهد افتاد

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵
کد خبر: 663623
نماینده مجلس: وضعیت وزارت صمت تعیین تکلیف نشود، استیضاح به جریان خواهد افتاد

نماینده اردبیل در مجلس گفت: اگر طی هفته جاری وضعیت وزارت صمت تعیین تکلیف نشود، ما همچنان روی حرف خودمان هستیم و بحث استیضاح مجددا به جریان خواهد افتاد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و یکی از استیضاح کنندگان وزیر صمت در رابطه با پایان مهلت دو ماهه مجلس به دولت درخصوص استیضاح وزیر صمت و تفکیک این وزارتخانه، گفت: ما از دولت در این خصوص گله‌مند هستیم، من فکر می‌کنم دولت اراده‌ای برای تفکیک وزارتخانه ندارد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته با آقای قالیباف صحبت کردیم و متوجه شدیم که ظاهرا نظر دولت همان مصوبه‌ای است که از قبل در مجلس بود و شورای نگهبان ایراد گرفته بود، که دولت با آن موافق است تا توسط آن وزارت بازرگانی تشکیل شود.

 بدری افزود: اگر طی هفته جاری این اتفاق صورت نگرفت، ما همچنان روی حرف خودمان هستیم و معقتدیم که بحث‌ها و چالش‌هایی که در وزارتخانه وجود داشت همچنان وجود دارد و رفع نشده است در نتیجه ما مصر هستیم که ایشان واقعا به درد این وزارتخانه نمی‌خورد.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: طی این دو ماه ما چیزی از رفع ایرادات و مشکلات در این وزارتخانه ندیدیم. البته احتمال می‌دهم که طی هفته جاری وضعیت وزارت صمت تعیین تکلیف شود اما اگر چنین نشد بحث استیضاح مجددا به جریان خواهد افتاد.