۰ نفر

قالیباف: پزشکان در ۲ آزمون ملی توطئه های دشمنان را خنثی کردند

۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 662581
قالیباف: پزشکان در ۲ آزمون ملی توطئه های دشمنان را خنثی کردند

رئیس مجلس گفت: پزشکان در دو آزمون ملی در دوران کرونا توانستند توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز (یکم شهریور) با تبریک فرارسیدن روز پزشک، گفت: پزشکان با روحیه جهادی توانستند در آزمون‌های مهمی در سال های گذشته پیروز شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عموم پزشکان ایرانی به خصوص پزشکان پرتلاش و دغدغه‌مند شاغل در بخش‌های آموزشی و درمانی دولتی در سال‌های اخیر به پشتوانه دانش، تجربه و روحیه جهادی خود توانستند بر دو آزمون سخت فائق آیند. نخست جهاد پزشکان در مدیریت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سربلندی در آزمون ملی روزهای اوج کرونا و دوم غلبه بر تحریم‌های ظالمانه‌ای که با آگاهی و هدفمند سلامت و جان ملت ایران را نشانه رفته‌اند و با تمام توان مانع از ورود تجهیزات پزشکی و دارویی به کشور شدند نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همان فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.

وی افزود: ضروری است مسئول امر علاوه بر بسیج از تمام امکانات برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

قالیباف تصریح کرد: حفظ کیفیت آموزش کیفیت پزشکی در کشور و در عین رفع دغدغه‌های جمعی از پزشکان دلسوز این آب و خاک است که باید به طور ویژه مد نظر وزارت بهداشت باشد.