۰ نفر

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس؛

مدیران ما آینده نگری ندارند

۱۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبر: 657770
مدیران ما آینده نگری ندارند

نماینده استان تهران در مجلس گفت: یکی از مشکلات ما این است که در مدیریت ما نگاه به آینده وجود ندارد و آینده‎نگری نداریم و در عین حال ثبات مدیریتی هم نیست. همچنین در انتخاب مدیران به دنبال افراد اهل فن و تخصص نمی‌رویم. امروز تحت عنوان جوان‌گرایی بعضی پست‌ها را به افرادی داده‌ایم که تجربه مدیریتی در آن عرصه‌ها را ندارند و بر همین اساس در بحران‌ها عملکرد مدیران شاهدی بر تجربه مدیریتی و تخصص آنهاست.

اقتصادآنلاین – پرستو بهرامی راد؛ حسین حق وردی، نماینده استان تهران در مجلس گفت: سیل گسترده است، اما ما مدیریت محلی داریم. بدون شک در مساله روزهای اخیر نیاز به پیشگیری به شدت احساس می‌شد که از وقوع چنین رویدادی جلوگیری کند باید بحث‌های آمایش سرزمینی و مسائل دیگر هم در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه سیل خبر نمی‌کند، در این مساله هم باید مثل زلزله باید به سمت مقاوم سازی برویم و همواره احتمال سیل را مدنظر داشته باشیم. با توجه به اینکه ما در منطقه کم بارشی هستیم باید با زیرساخت‌های لازم از هر بارش و رحمت الهی استقبال و همزمان از بروز خسارت جلوگیری کنیم تا حجم انبوهی از این آب را ذخیره و استفاده کنیم.