۰ نفر

ذوالنوری: اگر روزی جنگ شود ۱۱۰ هزار منطقه موشکی اسرائیل را آتش باران می کند

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹
کد خبر: 655537
ذوالنوری: اگر روزی جنگ شود  ۱۱۰ هزار منطقه موشکی اسرائیل را آتش باران می کند

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه اگر نظام سیاسی بخواهد ماندگاری داشته باشد باید در منطقه خود حضور فعالی نشان دهد، افزود: جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای حضوری فعال در منطقه به کار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رسانیوز، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در جلسه نشست سیاسی تبیین آخرین وضعیت غرب آسیا و اجلاس سه جانبه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان اینکه وقتی صحبت از یهود می شود متبادر به ذهن اسرائیل و صهیونیسم است اما این سه در برخی از امور با هم اشتراکات و افتراقاتی دارند، گفت: صهیونیست ها یکی از علائم ظهور را شکل گیری دولت یهود می دانند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ابراز اهداف سفر روسای جمهور ترکیه و روسیه به ایران اظهار کرد: نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای بسیار پر رنگ می باشد چرا که یک سر شکست های آمریکا و اسرائیل در منطقه ایران است.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه اگر نظام سیاسی بخواهد ماندگاری داشته باشد باید در منطقه خود حضور فعالی نشان دهد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را برای حضوری فعال در منطقه به کار گرفته است.

وی ادامه داد: اگر روزی جنگی در بگیرد زمین های محور مقاومت شکافته خواهد شد و ۱۱۰ هزار منطقه موشکی اسرائیل را آتش باران خواهد کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر امروز به ایران حمله نمی شود به خاطر آگاهی از سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: ما کشوری کاملاً مستقل هستیم اما منافع ملی گاهی ایجاب می کند که روابطمان را با برخی از کشورها مستحکم تر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه با روابط جمهوری اسلامی با طالبان اذعان کرد: اولویت طالبان درگیری با ما نیست و تا بحرانی در مرزها نداریم چالش بالفعل برای خودمان درست نمی کنیم هرچند جمهوری اسلامی ایران قائل به تشکیل دولت با رای مردم افغانستان است.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به اینکه طالبان حق آبه ایران را پذیرفته است، ابراز کرد: تجار ما در حال حاضر رابطه مناسبی با کشور افغانستان دارند و ما به دنبال تامین منابع کشور ایران حتی با حضور طالبان هستیم.