۰ نفر

انتقاد تند نماینده مجلس از روحانی؛

کسی که باید پشت میله های زندان باشد، مصوبه مجلس را مسبب عدم لغو تحریم ها می داند!

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۲۵
کد خبر: 655534
کسی که باید پشت میله های زندان باشد، مصوبه مجلس را مسبب عدم لغو تحریم ها می داند!

نماینده خمینی شهر در مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور سابق گفت: کسی که امروز باید محاکمه شود، مصوبه مجلس در موضوع مذاکرات را زیر سوال می‌برد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه 2 مرداد پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: ما می دانیم مصوبه مجلس در باب مذاکرات مصوبه ای بود که مهر تائید مقام معظم رهبری را داشت و مصوبه ای بود که به نوعی برگ برنده را به تیم مذاکره کننده داده بود.

وی افزود: اما امروز متاسفانه کسی که پس از 8 سال، بانی وضع موجود است، می رود گعده می‌گیرد، کسی که امروز باید پشت میله های زندان و پشت میز محاکمه باشد و محاکمه شود این مصوبه مجلس را مسبب عدم لغو تحریم ها می داند!

نماینده مردم خمینی شهر تاکید کرد: شورای عالی امنیت ملی باید ورود کند؛ چرا باید آدمی که در چندین نوبت در قالب ماده 234 و در قالب گزارش کمیسیون اصل 90  پرونده قضایی او به سیستم قضایی رفته است، گستاخی کند؟ البته این یک سال را در خانه خزیده است و امروز دم در آورده است.

نقدعلی ادامه داد: آقای قالیباف کیان مجلس را حراست کنید؛ مصوبه مورد تائید رهبر انقلاب امروز توسط روحانی زیر سوال رفته است؛ از آقای اژه ای می خواهم پرونده حسن روحانی را تعیین تکلیف کند؛ امروز مردم منتظرند.