۰ نفر

نماینده تهران با اشاره به مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر:

این ها نه دنبال براندازی هستند نه دنبال سوپر انقلابی ها، دنبال زندگی هستند

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 654259
این ها نه دنبال براندازی هستند نه دنبال سوپر انقلابی ها، دنبال زندگی هستند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال پرشور مردمی از مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر گفت: این‌ها مردم واقعی و عادی این مملکت هستند، نه دنبال براندازی هستند، نه دنبال سوپرانقلابی‌ها؛ دنبال زندگی هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی توانگر در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره استقبال پرشور مردمی از مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر نوشت: «بعداز حماسه سلام فرمانده، حماسه راهپیمایی ۱۰ کیلومتری عیدغدیر در خیابان ولیعصر شایسته توجه جامعه‌شناسان است.

‌نمی‌توان این همه زیبایی را نبینیم و فقط دنبال ایراد گرفتن باشیم. ‌کار به این عظمت حتما اشکالاتی دارد که تشکل‌های مردمی برگزارکننده خوبست درجهت رفع آن در برنامه‌های آتی بکوشند.

اما درباره بخش بزرگی از مردمی که در این جشن شرکت کردند؛ این‌ها مردم واقعی و عادی این مملکت هستند، نه دنبال براندازی هستند، نه دنبال سوپرانقلابی‌ها؛ دنبال زندگی هستند. عقاید اغلب معتدلی هم دارند، خیلی‌هاشون به سبک و شیوه مختص خودشان مسلمانند و دارند زندگی می‌کنند و آن را به میل بنده در مجلس و دولت و جای دیگر، تنظیم نمی‌کنند.

‌حداقل صدای بلند و گوش‌خراشی مثل سوپرانقلابی‌ها و براندازان ندارند، درنتیجه به راحتی توسط هر دوطرف هم مصادره می‌شوند، اما این‌ها دارند زندگی خودشان را می‌کنند؛ ‌این‌ها را باید شناخت، باید حرفشان را شنید و آنها را به حساب آورد.»

روز گذشته مهمانی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید سعید غدیر خم، در تهران و با استقبال پرشور مردم برگزار شد.