۰ نفر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد؛

تغییرات جدید استخدام دولتی در راه است

۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
کد خبر: 653387
تغییرات جدید استخدام دولتی در راه است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت برای دولت بار مالی ندارد، گفت:‌ این طرح به نفع دولت نیز است چرا که سود های شرکت‌های واسطه حذف می‌شود و به خود دولت بر می‌گردد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، حسین گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اولین نشست بررسی این طرح، سه شنبه ۲۱ تیر برگزار شد و تاکنون ۳۰۰ پیشنهاد به کمیسیون در این رابطه رسیده است که به زودی این پیشنهادات نیز بررسی می‌شود.

وی افزود: پیش بینی ما این است که این طرح تا اواخر مرادماه به صحن علنی مجلس برمی‌گردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره برخی اظهار نظرها مبنی بر اینکه ممکن است طرح ساماندهی کارکنان دولت برای دولت بار مالی داشته باشد، گفت: خیر نه تنها بار مالی ندارد بلکه به نفع دولت نیز است چرا که سود های شرکت‌های واسطه حذف می‌شود و به خود دولت بر می‌گردد.

گودرزی تاکید کرد: یکی از محاسن این طرح این است که دیگر نیروهای شرکتی و ... در ارگان‌های دولتی وجود نخواهد داشت و هر وزارتخانه‌ای نیرو بخواهد باید مجوز جذب بگیرد و با آزمون نیروی مورد نظر خود را اختیار کند. اکنون همه نیروهای موجود در وزارتخانه‌ها چه شرکتی، ساعتی و ... که ۲ سال سابقه فعالیت دارند ساماندهی خواهد شد.