۰ نفر

نماینده نجف‌آباد در مجلس:

بعضی سوپر انقلابی های دهه ۶۰، به جای تقبیح با دشمن همراه شدند

۵ تیر ۱۴۰۱، ۸:۳۵
کد خبر: 647853
بعضی سوپر انقلابی های دهه ۶۰، به جای تقبیح با دشمن همراه شدند

نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: بعضی سوپر انقلابی‌های دهه ۶۰ بعد از خروج آمریکا از برجام، به‌جای تقبیح آمریکا با دشمن برای فشار به کشور همراه شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی سوپر انقلابی‌ها که در ابتدای کار خود را همراه بنیانگذار جمهوری اسلامی می‌دانستند و در کنار امام بودند از مسیر امام و انقلاب بازگشته‌اند، گفت: اکثر این افراد به خاطر آن که دستشان به پست و مقام‌هایی که می‌خواستند نرسید از ادامه مسیر انقلاب بازگشتند و گروهی تلویحی و گروهی با صراحت تمام حرف‌های دشمن را علیه امام و انقلاب تکرار کردند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گروهی از این افراد در داخل کشور خود را منتقد می‌نامند اما عملاً حرف دشمنان را با عبارات دیگر تکرار می‌کنند و عده‌ای هم خارج نشین شدند و با صراحت تمام علیه امام و انقلاب موضع می‌گیرند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: این قبیل افراد تا زمانی که صلاحیت شان در انتخابات‌ها توسط شورای نگهبان تایید می‌شد و رأی می‌آوردند قانون اساسی کشور را پیشرفته‌ترین قانون می‌دانستند و زمانی که صلاحیت شان رد می‌شد یا رأی نمی‌آوردند زبان به شدیدترین انتقادات علیه کشور و قانون اساسی می‌گشودند.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: همین افراد در حالی که آمریکا با وجود امضای برجام از این توافق خارج شد به جای زیر سوال بردن اقدام آمریکا با دشمن برای فشار بر کشور همراه شدند.