۰ نفر

یک نماینده مجلس عنوان کرد؛

قابل قبول نیست که به طور ناگهانی مالیات ها بیش از ۱۰ برابر افزایش یابد

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبر: 646943
قابل قبول نیست که به طور ناگهانی مالیات ها بیش از ۱۰ برابر افزایش یابد

نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت که قابل قبول نیست که به طور ناگهانی مودیان مالیات در کشور شاهد نوعی از محاسبات باشند که در پی آن مالیات ها بیش از 10 برابر افزایش داده شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت که چند ماه است یارانه کمک معیشتی مرزنشینان پرداخت نشده است. وزرای کشور و اقتصاد و سازمان برنامه برای رفع این مشکل ورود کنند.

به گفته وی، مرزنشینان نقش مهمی در ثبات و حفظ امنیت کشور دارند و باید وزرای کشور و اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه اقدامات لازم را در این باره انجام می دهند.

اسحاقی با اشاره به روز اصناف گفت: در کنار تبریک روز اصناف باید به مطالبات آن ها توجه کرد. وزیر اقتصاد به این نکته توجه کند که افزایش مالیاتی باید با یک منطق اقتصادی و برنامه ریزی همراه باشد؛ قابل قبول نیست که به طور ناگهانی مودیان مالیات در کشور شاهد نوعی از محاسبات باشند که در پی آن مالیات‌ها بیش از 10 برابر افزایش داده شود. اینکه مودی مالیاتی قبل از محاسبه از کیفیت و کمیت پارامترهای موجود باخبر شود حق اوست پس اگر بنا بر اصلاح دارید، راه های فرار مالیاتی و فساد اداری را ببندید.

وی در پایان گفت که روزهاست که کامیون داران برای گرفتن حق شان در گرمای آفتاب درمقابل وزارت راه و شهرسازی می سوزند که دلیل آن تعلل این وزارت خانه است. این رویه دولت مردمی نیست.