۰ نفر

نوری قزلجه: حداقل باید ۳ الی ۴ وزیر دیگر تغییر کنند

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 644396
نوری قزلجه: حداقل باید ۳ الی ۴ وزیر دیگر تغییر کنند

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به تغییرات در کابینه دولت، گفت: دولت از احساسات فاصله گرفته و گویا کم کم با واقعیات جامعه رو برو شده است و باید افرادی را روی کار بیاورد که توان اداره جامعه را در این شرایط حساس داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شفقنا، غلامرضا نوری قزلجه در خصوص تغییر در کابینه دولت سیزدهم، اظهار کرد: ترمیمی که در حال شکل گیری است، فقط بخشی از مشکلات را می تواند حل کند؛ بنابراین دولت باید ترمیم های بیشتری را در حوزه مدیریتی، روش ها و دیدگاه ها اعمال کند.

او با اشاره به لزوم تغییر نگرش دولت در حوزه سیاست خارجی، اظهار کرد: در حوزه دیپلماسی نیاز به تغییرات جدی داریم و در نگاه دولت به مذاکرات احیای برجام باید خانه تکانی اساسی صورت بگیرد؛ همچنین در برخی از نگاه‌های اقتصادی باید این تغییرات را شاهد باشیم.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: صرف تغییر در مدیران هم کافی نیست و باید افراد مناسب تری را جایگزین کنند که صبح امروز هم تغییر در وزارت کار را شاهد بودیم که البته به نظر من وجه سیاسی پست سر این تغییر بود اما ما به این تغییر خوشبینانه نگاه می کنیم و معتقدیم تغییر در کابینه باید با سرعت و تعداد بیشتری انجام شود.

نوری قزلجه در پاسخ به اینکه احتمال تغییر چند نفر در کابینه وجود دارد، گفت: این تغییرات از حد متعارف نمی تواند فراتر رود اما پیش بینی من این است حداقل باید ۳ الی ۴ نفر دیگر تغییر کنند به شرط اینکه افراد جایگزین، افراد توانمندی باشند.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: دولت از احساسات فاصله گرفته و با واقعیات جامعه رو برو شده است و باید افرادی را روی کار بیاورد که توان اداره جامعه را در این شرایط حساس داشته باشد.