۰ نفر

ادعای عجیب یک نماینده: شرکای تجاری وزیر مشغول کاسبی هستند!

۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 644254
ادعای عجیب یک نماینده: شرکای تجاری وزیر مشغول کاسبی هستند!

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس یازدهم ضمن تذکر به وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر رسیدگی به وضعیت دامداران و مرغداران گفت: بخشی از تورم و مشکلاتی که مردم را دچار گرفتاری کرده ناشی از ناکارآمدی برخی اعضای دولت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد صفائی دلوئی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: ما شاهد آئین نامه ناقص و خلاف قانون رتبه‌بندی معلمان هستیم؛ بنابراین هرچه سریع‌تر این آئین نامه را مطابق قانون اصلاح کنند. قانون مجلس درباره حقوق بازنشستگان نیز باید اصلاح شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس با بیان اینکه تخلفات گسترده در وزارت جهاد کشاورزی را حدود چند ماه پیش در مجلس اعلام کردم، گفت: دریغ از ورود دستگاه های ناظر برای رسیدگی به این موضوع. باید هرچه سریع تر رسیدگی شود. دامداران و مرغداران به فلاکت افتاده‌اند اما شرکای تجاری وزیر مشغول کاسبی هستند. تولیدکنندگان به حال خود رها شده‌اند. همچنین بخش زیادی از تورم و مشکلاتی که مردم را دچار گرفتاری کرده ناشی از ناکارآمدی برخی اعضای دولت است بنابراین انتظار می‌رود برای کاهش آلام جامعه اصلاحات لازم انجام شود.