۰ نفر

امروز هیات رییسه جلسه ای درباره طرح صیانت ندارد

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰
کد خبر: 614619
امروز هیات رییسه جلسه ای درباره طرح صیانت ندارد

طبق اعلام اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، امروز هیات رییسه مجلس جلسه ای برای تصمیمم گیری در خصوص طرح صیانت تشکیل نمی دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، برخی از رسانه ها خبری منتشر کردند که امروز هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره بررسی مصوبه کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی جلسه ای تشکیل می دهد.

به دنبال انتشار این خبر، اداره اخبار مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که «هیات رییسه مجلس امروز عصر جلسه‌ای با موضوع صیانت ندارد؛ نقل قول منتشر شده درست نیست.»

امروز سید نظام موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که هییت رییسه در جلسه ای ایرادات معاونت قوانین مجلس به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی را بررسی خواهد کرد و نسبت به درستی یا نادرستی آن نظرش را اعلام می کند. در نهایت تصمیم هییت رییسه اجرا خواهد شد.

روز گذشته کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در نشست کمیسیون مشترک تصویب شد که واکنش‌های منفی زیادی در سطح جامعه به دنبال داشت.

طبق گفته جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، معاونت قوانین مجلس در نامه ای اعلام کرده که رای‌گیری کلیات طرح صیانت از لحاظ قانونی دارای ایراد و قابل پذیرش نیست.