۰ نفر

درخواست قالیباف از رییس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲
کد خبر: 581286
درخواست قالیباف از رییس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رییس مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور خواست که در کمترین زمان ممکن گزینه پیشنهادی بعدی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا؛  محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه) و بعد از اعلام رای مخالفت مجلس با مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آقای فیاضی موفق به اخذ رای اعتماد از نمایندگان به عنوان وزیر آموزش و پرورش نشد. از رییس جمهور آقای دکتر رییسی خواهش می‌کنم در اسرع وقت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را معرفی کند چون واقعا این وزارتخانه بسیار مهم و کلیدی است.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: ما در دو دوره دولت‌های قبل یعنی ۱۶ سال پیش همیشه شاهد بودیم که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در رای گیری اولیه دولت‌ها با چالش مواجه شده، لذا مهمترین وزارتخانه تغییرات زیادی داشته که این به آموزش و پرورش آسیب می‌زند.

وی در پایان گفت: رییسی وزیر بعدی را در کمترین زمان ممکن معرفی کند تا ان شاءالله مجلس هم بتواند بررسی‌های خود را انجام دهد.

در ابتدای معرفی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم باغ گلی نتوانست رای اعتماد مجلس را برای تصدی وزارت آموزش و پرورش کسب کند، اکنون نیز فیاضی به عنوان دومین گزینه پیشنهادی از مجلس رای اعتماد نگرفت.