۰ نفر

در جلسه علنی امروز مجلس؛

قالیباف روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۵
کد خبر: 551808
 قالیباف روز خبرنگار را تبریک گفت

رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، 17 مردادماه) در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک مناسبت 17 مرداد ماه که مصادف با روز خبرنگار است، گفت: این روز را به همه عزیزان در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفته و یاد شهدای این عرصه را از دوران انقلاب و دفاع مقدس تا امروز گرامی می دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر تلاش این عزیزان و برادران و خواهران گرامی ما برای روشن کردن حقایق و وقایع جامعه نبود، شاید این فرصت های نقد، تغییرات، اصلاحات و شفاف سازی امکان پذیر نبود لذا از اینکه تلاش می کنند و این اطلاع رسانی را انجام می دهند تشکر می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مخصوصا از خبرنگاران عزیز پارلمانی که زحمات مضاعفی را تحمل می کنند، سپاسگزاریم.

قالیباف ادامه داد: همچنین امروز روز جهاد دانشگاهی است که رهبر معظم انقلاب از این نهاد مقدس به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی نام بردند و این مجموعه یکی از مهم ترین مجموعه ها در راه خودکفایی است لذا این روز را هم به همه عزیزان در جهاد دانشگاهی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مطلع شدیم والده علی خضریان نماینده محترم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نیز به رحمت ایزدی پیوستند که مصیبت وارده را به ایشان و خانواده وی تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای آن مرحومه طلب مغرفت و برای بازماندگان صبر و اجر خواستاریم.