۰ نفر

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها؛

اولویت‌ های تقنینی و نظارتی کمیسیون شوراها با حضور قالیباف بررسی شد

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۷
کد خبر: 548393
اولویت‌ های تقنینی و نظارتی کمیسیون شوراها با حضور قالیباف بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اولویت‌های تقنینی و نظارتی این کمیسیون با حضور رییس مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (دوشنبه 4 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه درباره اولویت‌های تقنینی و نظارتی این کمیسیون در اجلاسیه دوم و سه سال پیش رو با حضور محمدباقر قالیباف بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در ابتدای جلسه محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نکات و دغدغه‌هایی را مطرح و سپس تعدادی از اعضای کمیسیون نکات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: رییس مجلس شورای اسلامی مطالبی درباره اولویت‌های تقنینی و نظارتی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در این جلسه مطرح کرد.

نجابت گفت: اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور می‌تواند مهمترین اولویت کمیسیون در ادامه کار باشد و طرح مدیریت جامع شهری و روستایی قرار بر این شد که در کمیسیون به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: اصلاح قانون انتخابات و احزاب هم جزو اولویت های تقنینی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خواهد بود و در نهایت مقرر شد با یک جمع بندی نهایی طی روزهای آتی، کمیسیون به وظایف و اولویت‌های خود در ادامه مسیر به طور دقیق بپردازد.