۰ نفر

نماینده مردم سراوان در مجلس؛

۶۰درصد جمعیت سراوان آب شرب ندارند

۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۹
کد خبر: 546512
۶۰درصد جمعیت سراوان آب شرب ندارند

نماینده مردم سراوان در مجلس با اشاره به بی تدبیری ها در تامین آب شرب مردم مناطق مختلف کشور بیان کرد:۶۰ درصد جمعیت حوزه انتخابیه اصلا آب شرب ندارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: حوزه انتخابیه ام محرومیتی در دل محرومیت است، چرا که با وجود بحران کرونا با بی آبی مطلق مواجه بوده،  ۶۰ درصد جمعیت حوزه انتخابیه اصلا آب شرب ندارند، بنابراین چطور می توان کرونا را کنترل کرد؟ سهل انگاری وزارت نیرو فوق العاده است و اصلا توجهی به مردم ندارد، روز گذشته با قطعی برق مواجه شدیم که ثابت کرد سراوانی که نیروگاه ندارد، می‌تواند  هر روز بحران آفرین باشد، وظیفه وزارت نیرو کجاست؟ ما می توانستیم آب این منطقه را تامین کنیم، اما کار اساسی در این زمینه انجام ندادند.

وی افزود: با وجود شیوع کرونا و بیکاری مردم تدبیری شود یا تعرفه های آب و برق  مردم این منطقه رایگان شود یا در آن تخفیفی صورت پذیرد.

علی نیکزاد نایب رییس مجلس در پاسخ به این اظهارات فاضلی بیان کرد:عدالت اجتماعی در نظام جهوری اسلامی ایجاب می‌کند که به اظهارات برادرمان در استان سیستان و بلوچستان توجه شود.