۰ نفر

در جلسه امروز کمیسیون بهداشت مجلس؛

گزارش حادثه آتش سوزی مرکز درمانی اطهر نهایی شد

۶ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۶
کد خبر: 540098
گزارش حادثه آتش سوزی مرکز درمانی اطهر نهایی شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش حادثه آتش‌سوزی در مرکز درمانی سینا اطهر، در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تشریح دستور کار امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه بررسی طرح اصلاح تبصره (۱) بند (۳) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی در نشست در دستور کار قرار گرفت که پس از بحث و گفت‌وگوهای صورت گرفته در نهایت میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز به عنوان طراح سوال قانع شد که در نهایت این طرح از دستور کار خارج شد.

وی با یادآوری استماع گزارش عضو ناظر کمیسیون در هیات امنای صرفه جوئی ارزی در معالجه بیماران مورد عملکرد و واردات واکسن کرونا توسط هیات مذکور در این نشست افزود: محسن فتحی به عنوان عضو ناظر کمیسیون در هیات امنای صرفه جویی ارزی این گزارش را تشریح و قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس همچنین از نهایی کردن گزارش حادثه مرکز درمانی سینا اطهر برای قرائت در جلسه علنی مجلس خبر داد و گفت: این گزارش در کمیسیون بررسی و به صحن مجلس ارجاع شد.

شیخی همچنین از حضور مسئولانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.