۰ نفر

نماینده مجلس خبر داد؛

تصویب یک ماده از لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲
کد خبر: 538552
تصویب یک ماده از لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از تصویب یک ماده از لایحه نظام رتبه بندی معلمان در نشست امروز (دوشنبه) این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین نشست اجلاسیه نخست (دوشنبه 31 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: دستور کار نخست کمیسیون ادامه رسیدگی به لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه فنی و حرفه ای ارجاعی از صحن علنی به کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از اعمال اصلاحات، مقرر شد دانشگاه فنی و حرفه‌ای شامل این لایحه نشود.

وی با بیان اینکه موضوع بازگشت دانشجویان پزشکی از خارج کشور به داخل و بحث صندلی فروشی در رشته‌های پزشکی دستور کار دوم این کمیسیون بود افزود: بعد از بحث و بررسی مختلف در این باره، کمیسیون به این جمع بندی رسید که رییس کمیته آموزش عالی و رییس کمیته آموزش و پژوهش پزشکی کمیسیون، طرحی مشترک برای پایان یافتن این روند تدوین و به کمیسیون ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث ساماندهی نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش دستور کار سوم این کمیسیون بود که مقرر شد رسیدگی به وضعیت این عزیزان در اولویت کاری کمیسیون قرار گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: دستور کار پایانی کمیسیون آموزش هم بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان بود که به صورت دو شوری در صحن علنی مجلس به تصویب رسید؛ ماده 1 این لایحه که درباره شأن و کرامت معلمان بود که به تصویب رسید.