۰ نفر

نایب‌رییس مجلس خواستار پیگیری درخواست خانه صنعت کاران ایران شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۵۴
کد خبر: 528948
نایب‌رییس مجلس خواستار پیگیری درخواست خانه صنعت کاران ایران شد

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نامه‌ای به رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری درخواست خانه صنعت‌کاران ایران شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری درخواست خانه صنعت کاران ایران شد.

متن این نامه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر رضایی کوچی

رییس محترم کمیسیون عمران 

سلام علیکم

احتراماً به پیوست نامه شماره ۴۰۱۸۰.۵۷۹ مورخ ۱۴۰۰.۲.۲۵ رییس محترم خانه صنعت‌کاران ایران در خصوص مشکلات و مطالبات مرتبط با صنف رانندگان حمل کالای سراسری کشور جهت صدور دستور رسیدگی و اقدام لازم حضورتان ایفاد می‌گردد.

متن نامه خانه صنعت کاران ایران به مجلس شورای اسلامی:

جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی

نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

احتراماً ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ پیرو جلسه این مجموعه با رییس و دبیر محترم کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیون‌داران کشور و رییس محترم هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل کالای سراسری کشور و بررسی ابعاد مختلف مشکلات و مطالبات مرتبط با این صنف و با عنایت به ایفای نقش حیاتی و قال توجه در صنعت حمل و نقل کشور و از سویی مدیریت مناسب و هوشمندانه در اعتراضات صنفی صورت گرفته در سال 97 توسط کانون‌های مذکور خواهشمند است تدبیری اتخاذ گردد تا نسبت به پیگیری و حصول نتیجه طرح‌های کارشناسی شده از سوی این عزیزان و مطالبات به حقشان در جهت حمایت از قشر زحمتکش و دلسوز کامیون‌داران عنایت ویژه صورت گیرد.

شایان ذکر است، با عنایت عنوان سال از سوی مقام معظم رهبری به نظر می‌رسد، راه‌اندازی مجدد و منظم جلسات کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و ایجاد سازکار دائمی برای حضور نماینده یا نمایندگانی از این صنف در رسیدگی به مشکلات و مطالبات امری ضروری و راهگشا باشد.لذا مستدعیست در این خصوص دستورات لازم را مبذول فرمایید.

با تجدید احترام

سیدعلیرضا بنی‌هاشمی

رییس خانه صنعت کاران ایران