۰ نفر

سوال از وزیر صمت در دستور کار امروز مجلس

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۳
کد خبر: 528720
سوال از وزیر صمت در دستور کار امروز مجلس

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال از علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.  در جلسه علنی امروز سوال‌های جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات از وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار نمایندگان است.

 همچنین در این جلسه گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه درآمدپایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها (اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه (اعاده شده از شورای نگهبان) از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی(اعاده شده از شورای نگهبان) و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس(اعاده شده از شورای نگهبان) از دیگر برنامه های امروز نمایندگان خواهد بود.

نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی وگزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری کرمانشاه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور  از دیگر برنامه های امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.  

انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات جهت عضویت در کمیته نظارت بر نحوه انتشار اوراق مالی اسلامی  در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.