۰ نفر

سخنگوی شورای نگهبان؛

بسیاری از ایرادات بودجه اصلاح شد

۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
کد خبر: 513881
بسیاری از ایرادات بودجه اصلاح شد

سخنگوی شورای نگهبان از برگزاری آزمون کتبی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در۲۲ فروردین ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عباسعلی کدخدایی روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری را همزمان با انتخابات ریاست جمهوری داریم، برای آزمون کتبی روز ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده که داوطلبان برای انجام آزمون کتبی دعوت خواهند شد و کسانی که در آزمون ‌کتبی موفق شوند، برای آزمون شفاهی هم در نوبت بعدی دعوت خواهند شد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین با اشاره به روند بررسی لایحه بودجه اظهار کرد: با توجه به اتمام کار مجلس بعد از بررسی ایراداتی که از سوی شورای نگهبان ارسال شده بود، شورای نگهبان امروز هم جلسه فوق‌العاده خواهد داشت.

 وی اضافه کرد: در نوبت صبح ما بررسی کردیم، در نوبت بعدازظهر هم بررسی بودجه ادامه دارد و احتمالاً نوبت بعد از مغرب هم باید جلسه داشته باشیم.

کدخدایی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم امروز بتوانیم جمع‌بندی کرده و نتیجه نظرات را به مجلس اعلام کنیم، گفت: تلاش می‌کنیم هر چه زودتر نظراتمان را با توجه به اینکه روزهای پایانی سال است برای مجلس ارائه کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آیا تا این لحظه ایرادی گرفته شده است یا خیر، اظهار کرد: البته برخی ایرادات باقی هست و بسیاری از آنها هم اصلاح شده است.