۰ نفر

سخنگوی فراکسیون انقلاب خبر داد؛

بررسی طرح شفافیت آرا در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس

۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۳۱
کد خبر: 506004
بررسی طرح شفافیت آرا در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس

سخنگوی فراکسیون انقلاب به تشریح جلسه امروز این فراکسیون پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون نیرو‌های انقلاب مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر امروز مجمع عمومی این فراکسیون، گفت: قرار بر این بود درباره سه موضوع، طرح تعالی جمعیت و خانواده، بودجه و شفافیت آرای نمایندگان بحث و تبادل نظر شود که به دلیل کمبود وقت درباره بودجه سال آینده در این نشست بحثی انجام نشد.

وی با بیان اینکه درباره بحث شفافیت آرای نمایندگان، اکثریت قریب به اتفاق حاضران در جلسه با کلیات این بحث موافق بودند، ادامه داد: نمایندگان موافق و مخالف بحث شفافیت آرا نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

نماینده اهواز در مجلس با تاکید براینکه برخی از نمایندگان نگرانی‌ها درباره بحث شفافیت داشتند، اظهار کرد: برخی نیز بر شفافیت در برخی از موارد تاکید داشتند و معتقد بودند که این موضوع باید اجرایی شود. در نهایت پس از ارائه نظرات و پیشنهادات، اعضای فراکسیون بر رأی مثبت به این طرح اتفاق نظر داشتند.

سخنگوی فراکسیون نشست نیرو‌های انقلاب مجلس عنوان کرد: درباره بحث طرح تعالی جمعیت و خانواده نیز جمع بندی بر این شد تا این طرح در صحن علنی مجلس مطرح شود تا درباره بررسی این طرح طبق اصل ۸۵ و زمان اجرای آزمایشی آن تصمیم گیری شود.