۰ نفر

در دستور کار امروز مجلس قرار گرفت؛

تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی

۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۰۵
کد خبر: 504051
تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی را بررسی می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،   جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد.

 به گفته «احمد امیرآبادی فراهانی» ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه جهت معاضدت در پرونده‌های مدنی و جزایی و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن هم در دستور کار مجلس اعلام شده است.

همچنین گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل وگزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل نیز در دستور امروز قرار دارد.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی‌ و محیط‌زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و انتخاب یک‌نفر از نمایندگان به پیشنهاد کمیسیون‌ اقتصادی به‌عنوان ناظر در هیأت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان نیز برای دستور جلسه امروز پیش بینی شده است.