۰ نفر

بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی در دستور کار مجلس

۲۴ دی ۱۳۹۹، ۸:۴۵
کد خبر: 497738
بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی در دستور کار مجلس

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی درباره کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۰۷ نماینده آغاز شد.

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، ایرادات شورای نگهبان به طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن و طرح الحاق دوماده به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) و طرح اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در دستور کار مجلس قرار دارد.

بررسی لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک، طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش و رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان از دیگر موارد کاری امروز مجلس شورای اسلامی است.