۰ نفر

در جلسه امروز مجلس؛

تکلیف یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ امروز تعیین می‌شود

۲۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰
کد خبر: 496524
تکلیف یارانه‌ها در سال ۱۴۰۰ امروز تعیین می‌شود

تبصره ۱۲ و ۱۴ لایحه بودجه که مربوط به حقوق کارکنان دولت و هدفمندی یارانه‌ها است در جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 از 2 هفته پیش و در تقریبا 15 جلسه لایحه بودجه سال 1400 را در 2 و بعضا 3 شیفت، مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در این جلسات با حضور نمایندگان دولت و کارشناسان حوزه‌های مختلف بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400 را بررسی و با اصلاحاتی تبصره‌های آن را به تصویب رساندند.

قرار است تا اعضای کمیسیون در جلسات امروز کمیسیون تلفیق تبصره 12 و 14 لایحه بودجه سال 1400 که مربوط به حقوق و دست مزد کارکنان دولت و هدفمندی یارانه‌ها در سال 1400 است را تعیین تکلیف کنند.

کمیسیون تلفیق پس از بررسی و تصویب این 2 تبصره، وارد بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال 1400 می‌شوند که پس از آن لایحه برای بررسی در جلسه علنی قوه مقننه تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

شایان ذکر است که مصوبات کمیسیون تلفیق برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تصویب درجلسه علنی قوه مقننه و تایید شورای نگهبان دارد.