۰ نفر

جلسه علنی مجلس؛

دژپسند و خاوازی امروز به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

۹ دی ۱۳۹۹، ۸:۵۴
کد خبر: 493696
دژپسند و خاوازی امروز به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز بررسی سوال از وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی را در دستور کار دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و سید کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه علنی امروز به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.

سؤال مشترک «احمد نادری» و «سیدنظام الدین‌موسوی» نمایندگان تهران،   از وزیر امور اقتصاد و دارایی و سؤال «سیدسلمان ذاکر» نماینده ارومیه از وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

نمایندگان امروز همچنین گزارش صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار،  بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن و بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور را در دستور کار دارند.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد نقض در اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه و گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور نیز در برنامه امروز نمایندگان پیش بینی شده است.