۰ نفر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

توجه به صادرات و کاهش واردات از برنامه‌های خوب مدرس خیابانی است

۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۹
کد خبر: 458859
توجه به صادرات و کاهش واردات از برنامه‌های خوب مدرس خیابانی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مدرس خیابانی را مدیر جوان با ایده‌های جدید برای تحول در عرصه صنعت خودرو توصیف کرد و گفت: توجه به صادرات و کاهش واردات از برنامه‌های خوب مدرس خیابانی است.

به گزارش اقتصادآنلاین، شهباز حسن پور، با بیان اینکه مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزینه شایسته و خوبی است، گفت: ایشان مدیری جوان و دارای روحیات جهادی است.

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صمت دارای بخشهای مختلف و متنوع برای رشد و توسعه است، گفت: معادن کشور از زیر مجموعه های وزارت صمت است که آقای مدرس برای جلوگیری از خام فروشی، فراوری محصولات معدنی و استفاده بهینه از آن دارای برنامه و ایده های خوبی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه صنعت هم نیازمند برنامه ریزی دقیق جهت رشد و توسعه هستیم، افزود: صنعت خودرو نیازمند توجه ویژه است. باید در جهت افزایش تولید و پاسخ به مشتریان و متقاضیان خودرو برنامه ریزی شود.

حسن پور با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی در سه ماه مدت سرپرستی خود، جهت کاهش التهاب بازار خودرو و جلوگیری از ثبت نام فله ای توسط عده ای سودجو اقدامات خوبی انجام داد، افزود: اخیرا شنیدم که شرکت های خودرو سازی در جهت افزایش تولید برنامه ریزی کردند. بعنوان مثال مدیران شرکت سایپا از افزایش 34 درصدی تحویل خودرو به مشتریان خبر می دهند که این خود خبر خوب و امیدوار کننده ای است و نشان از روند افزایشی تولید خودرو دارد.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید به صادرات و کاهش واردات توجه داشت، افزود: خوشبختانه آقای مدرس خیابانی در این زمینه هم برنامه های خوبی دارد و قطعا ایشان در راس وزارتخانه قرار بگیرد، با حمایت از تولید، شاهد ایجاد اشتغال و افزایش تولید و به تبع آن افزایش صادرات خواهیم بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توجه به کارخانه های و کارگاههای تولیدی را امری ضروری دانست و افزود: باید با حمایت از این کارخانه ها که برخی از آنها در حال تعطیل شدن و یا کار کردن با نیمی از ظرفیت هستند، زمینه فعالیت مجدد آنها با حداکثر ظرفیت را فراهم کرد.

وی گفت: در مجموع آقای مدرس خیابانی مدیری جوان و با ایده های جدید برای تحول در عرصه صنعت، معدن و تجارت است و  با رای خو به وی، راه را برای کار کردن یک مدیر جهادی باز خواهیم کرد.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی چهارشنبه این هفته در صحن مجلس برگزار می شود.