۰ نفر

در جلسه امروز مجلس مشخص شد

تعیین ناظران مجلس برای ۶سازمان مختلف

۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰
کد خبر: 458526
تعیین ناظران مجلس برای ۶سازمان مختلف

نمایندگان مجلس ناظرین مورد تایید خود برای 6 نهاد و سازمان مختلف را معرفی کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس یازدهم برای 6 نهاد و سازمان مختلف ناظر معرفی کردند.

سه ناظر مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ مشخص شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 مردادماه)‌ مجلس شهباز حسن‌پور را با 107 رأی ، مجتبی توانگر را با 99 رأی و محمد علیپور با 83  رأی  از مجموع 158 رأی اخذ شده به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی انتخاب کردند.

تعیین ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 مرداد) مجلس شورای اسلامی اسامی ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه را اعلام کرد.

از 169 رأی اخذ شده سیدغنی نظری با 130 رأی و صمدالله محمدی با 105 رأی ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه از سوی نمایندگان انتخاب شدند.

ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور انتخاب شدند

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 مرداد) مجلس شورای اسلامی اسامی ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور را  اعلام کرد.

از 146 رأی اخذ شده ولی‌الله فرزانه با 124 رأی و یحیی ابراهیمی با 108 رأی ناظرین مجلس در شورای عالی بیمه سلامت کشور از سوی نمایندگان انتخاب شدند.

ناظران مجلس در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی انتخاب شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 مردادماه)‌ مجلس، علی‌اصغر عنابستانی را با 158 رأی و حسین حاتمی را با 151 رأی از مجموع 181 رأی اخذ شده به عنوان ناظران مجلس در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی انتخاب شدند.

تعیین ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش و تربیت فنی حرفه‌ای و مهارتی

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 مرداد) مجلس شورای اسلامی اسامی ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش  تربیت فنی و حرفه‌‌ای و مهارتی را اعلام کرد.

از 160 رأِ اخذ شده سیدحمزه امینی با 136 رأی، محمدمهدی فروردین با 121 رأی ناظرین مجلس در شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه‌‌ای و مهارتی با رأی نمایندگان انتخاب شدند.

انتخاب ناظرین مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 مرداد) مجلس شورای اسلامی اسامی ناظرین مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی  را اعلام کرد.

از 175 رأی اخذ شده سیدکریم حسینی با 147 رأی، سیدمهدی فرشادان با 118 رأی و همایون سامح‌یح با 97 رأی اسامی ناظرین مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی اعلام شد.