۰ نفر

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود

۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵
کد خبر: 457982
یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،با اشاره به جزئیاتی از طرح مجلس برای تأمین کالاهای اساسی، گفت: یکی از محورهای طرح این اختصاص اعتبار و واریز آن به حساب کارت‌های بانکی افراد است که از این طریق بتوانند کالاهای اساسی ومایحتاج خودشان خریداری کنند.

وی اضافه کرد: طبق طرح تأمین کالاهای اساسی، اعتبار اختصاص یافته به کارت‌های بانکی افراد که شامل سرپرستان خانوار و یارانه‌بگیران است، نقدی و نیز در قالب یارانه غیرنقدی به حساب‌شان واریز می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: براساس یارانه غیرنقدی که به حساب سرپرستان خانوار و در فواصل زمانی مختلف واریز می‌شود، امکان خرید کالاهای اساسی و مواد غذایی برای خانوارها از مراکز خرید معتبر دارای کد اقتصادی فراهم خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی تأکید کرد: معتقدم این طرح کمک موثری به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری‌‍‌شان می‌کند، مجلس نیز پس از تصویب این طرح و قانونی شدن آن، نظارت‌های دقیق و کارآمدی بر اجرای این قانون در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح تأمین کالاهای اساسی که در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد، روند تصویب آن در یکی از جلسات هفته آینده مجلس آغاز خواهد شد.