۰ نفر

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

تکلیف برگزاری کنکور در جلسه یکشنبه مجلس مشخص می‌شود

۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۰۲
کد خبر: 456192
تکلیف برگزاری کنکور در جلسه یکشنبه مجلس مشخص می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش مجلس یازدهم، اعلام کرد در روز یکشنبه آتی جلسه فوق العاده این کمیسیون با حضور نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌های ذی ربط در ارتباط با موضوع برگزاری کنکور برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، علیرضا منادی سفیدان در مصاحبه با بخش با سخنگویان برنامه «رویداد» رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا کنکور دکترا، طی چند روز آینده برگزار می‌شود و پس از آن قرار است آزمون‌های کارشناسی ارشد و کنکور سراسری برگزار شود، ادامه داد: یک فضایی همراه با بزرگ نمایی در ارتباط با برگزاری این امتحانات در جامعه ایجاد شده که باعث نگرانی کنکوری‌ها و خانواده‌های آنها شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موضوع برگزاری کنکور برای تعدادی از خانواده‌ها و فرزندان آنها به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است، گفت: در همین راستا آقای قالیباف رئیس مجلس به کمیسیون آموزش دستور دادند که این موضوع را بررسی کند و ما در روز یکشنبه هفته آینده با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان وزارت بهداشت، علوم و سایر دستگاه‌های ذیربط در بحث برگزاری‌کنکور جلسه فوق‌العاده خواهیم داشت و در مورد بحث برگزاری کنکور ارشد و کنکور سراسری رایزنی می‌کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان با حساسیت پیگیر این دغدغه خانواده‌ها و فرزندان آنها هستند، ادامه داد: باید تدابیر مناسبی اتخاذ شود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این امتحانات برگزار شود.

منادی سفیدان با بیان اینکه یک عده می‌گویند کنکور برگزار نشود و به تعویق بیافتد و در مقابل عده‌ای دیگر بر برگزاری آن اصرار دارند، گفت: در جلسه روز یکشنبه تمام این مسائل بررسی می‌شود و اگر زیرساخت‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود داشته باشد احتمالاً طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد کرونا این امتحانات در موعد اعلام شده برگزار می‌شود.

در این زمینه بخوانید

داوطلبان کنکور، خواهان برگزاری آزمون هستند

 

کنکور ۹۹؛ دو قدم مانده به حذف

قالیباف خواستار بررسی پیامدهای برگزاری کنکور شد

وی در پایان تاکید کرد: ما در جلسه روز یکشنبه به دغدغه خانواده‌ها و فرزندان آنها توجه داریم و قطعاً تصمیمی گرفته نخواهد شد که سلامت فرزندان‌مان به خطر بیافتد.