۰ نفر

پیام لاریجانی به‌مناسبت ۲۹فروردین:

لاریجانی: ارتش در مقابله با کرونا گره‌گشای مشکلات بوده است

۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
کد خبر: 431915
لاریجانی: ارتش در مقابله با کرونا گره‌گشای مشکلات بوده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی یادآور شد که ارتش در مقابله با کرونا کنار دیگر نیروهای مسلح گره‌گشای مشکلات بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به‌مناسبت 29 فروردین، سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد که ارتش در مقابله با کرونا کنار دیگر نیروهای مسلح گره‌گشای مشکلات بوده است.

متن کامل پیام لاریجانی به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین که مزین به نام پرافتخار ارتش و گرامیداشت آن است، یادآور تجلیل از دلاورمردان رشید و جان‌برکف و مجاهدت‌های حماسی آنان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارتش جمهوری اسلامی به انقلاب بزرگ اسلامی و ملتی تمدن‌ساز تعلق دارد و خود همواره در خدمت اهداف مردم و انقلاب آرمانی آنان قرار داشته است‌. پیروزی‌های درخشان ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در سنگرهای متعدد رزمی و عرصه‌های متنوع دفاعی از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات‌بخش امنیت و اقتدار در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور است.

ارتش جمهوری اسلامی از مظاهر و عناصر قدرت ملی است که با تکیه بر رزمندگان و فرماندهان مؤمن و متدین و تقدیم ده‌ها هزار شهید در دوران دفاع مقدس، کارنامه‌ای ستودنی و به‌یادماندنی در پیش چشم ملت و آیندگان دارد.

ارتشیان غیور و دلاور و مجموعه نیروهای مسلح کشور با تجلی عزت، پایمردی، صلابت و اراده استوار خویش همواره دسیسه‌های دشمنان و توطئه‌های بداندیشان ملت را با شکست و ناکامی مواجه کرده‌اند و بی‌شک عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون مقاومت و ایثار این فرزندان برومند است.

دلیرمردان ارتش سرافراز جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل تهاجم دشمن، با دانش، تجربه و فداکاری، سینه سپر کردند و در زمان صلح با کارآمدی و آمادگی کامل، مایه‌ اطمینان و آرامش خاطر ملت شدند. امدادرسانی‌های ارتش و دیگر نیروهای مسلح به مردم در جریان حوادث طبیعی و اخیراً در مقابله با شیوع کرونا، حیاتی اثربخش و گره‌گشای بسیاری از مشکلات بوده است، چرا که این نیروهای مؤمن و فداکار با اعتقاد قلبی و با همه‌ وجود و امکاناتِ خود به کمک مردم می‌شتابند.

اینجانب با تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این غیورمردان، روز ارتش جمهوری اسلامی را به جمیع ارتشیان شجاع و باایمان تبریک عرض می‌نمایم و توفیقات روزافزون‌شان را در تداوم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امنیت و تمامیت ارضی کشور با پیروی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و هم‌افزایی با دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور از خداوند متعال خواستارم.