۰ نفر

لاریجانی:" جهش تولید" مسیر اعتلای کشور است

۱ فروردین ۱۳۹۹، ۹:۱۹
کد خبر: 426080
لاریجانی:" جهش تولید" مسیر اعتلای کشور است

رییس مجلس در پیامی نوروزی بااشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید، گفت: تلاش های ارزنده ملت شریف ایران درمسیر اعتلا وپیشرفت های اقتصادی باتقدیرپروردگاربرابرافتد وتوفیقات میهن اسلامی روزافزون شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، در متن پیام  علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی  که در صفحه اینستاگرام خود در سال نو منتشر شده آمده است:  با توسل به ساحت قدسی حضرت امام موسی بن جعفر ( ع)  ، نوروز  ۹۹ را  که به برکت بعثت پیامبر نور و رحمت ، نویدبخش  سلامتی و نشاطی دوباره است ، به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم. 
در ادامه این پیام آمده است انتخاب نوروز به عنوان آغاز سال ، نشانه روح زیبایی شناس، متعادل، زنده و امیدوار ایرانی است؛ همین روحیه بود که در طول تاریخ با همه فشارها و  تنگناها، ایران و ایرانی را پایدار و سربلند نگاه داشت. همین روحیه بود که با آغوش باز،  آیین حیات بخش اسلام را با همه وجود پذیرفت و  در پیدایش و گسترش تمدن فاخر اسلامی و  ایرانی نقشی ممتاز داشت و  ظرف انقلاب اسلامی ایران  شد.
رییس مجلس در این پیام نوروزی تاکید کرد: ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی‌ها و  با بهره‌گیری از فرصت‌ها  نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می شود. از این رو امید دارم که حلول سال نو،  سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد.

در این پیام آمده است: ان شاالله در سال جدید که  از سوی رهبر معظم انقلاب ، سال "جهش تولید" نامیده شده است ، تلاش های ارزنده ملت شریف ایران در مسیر  اعتلا و پیشرفت های اقتصادی کشور با تقدیر  پروردگار برابر افتد و توفیقات میهن اسلامی  روزافزون شود.