۰ نفر

ربیعی: باید صندوق‌های رای را غنی کرد نه اینکه با آن‌ها قهر کرد

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبر: 416275
ربیعی: باید صندوق‌های رای را غنی کرد نه اینکه با آن‌ها قهر کرد

سخنگوی دولت ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس، گفت :باید حتما کاری کنیم که تحولات اجتماعی و سیاسی از دل صندوق ها بیرون بیاید؛ بنابراین صندوق را به مثابه برنامه توسعه و ثبات ایران دیده و با صندوق های رای قهر نکنیم. باید صندوق ها را غنی کرد نه اینکه با آن ها قهر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی ربیعی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، با بیان اینکه ما هر سال در انتخابات حاضر می‌شویم گفت: درست است که یک جشن ملی می‌گیریم، اما به نظر من پرمعناتر این است که یادمان بیاید ما ملت برای چه انقلاب کردیم.

وی افزود: به هر حال مردم دچار مشکل هستند، فشار اقتصادی زیاد است و تحریم جانکاه تاثیرش را روی زندگی مردم می‌گذارد، اما اصل استقلال و حضور پرشور مردم منجر به کاهش فشار می‌شود. آنها هر زمان مردم ما را ببینند فشارها کمتر می‌شود. امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن یک معنای اینگونه نیز دارد.

ربیعی با بیان اینکه معنای دیگرش این است که یادمان نرود استقلال، آزادی و جمهوریت همه را با هم می‌خواهیم گفت: این روز یادمان می اندازد که به خاطر چه انقلاب کردیم. این روز فقط یک جشن ملی نیست بلکه روزیست که تداوم یکسری ارزش ها را هم به دنبال دارد.

سخنگوی دولت در ادامه درباره ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس گفت: معتقدم صندوق های رای باید محور همه تحولات نگرشی نسبت به آنچه که مردم می‌خواهند از درون صندوق بجوشد، باشند.

ربیعی تاکید کرد: باید حتما کاری کنیم که تحولات اجتماعی و سیاسی از دل صندوق ها بیرون بیاید؛ بنابراین صندوق را به مثابه برنامه توسعه و ثبات ایران دیده و با صندوق های رای قهر نکنیم. باید صندوق ها را غنی کرد نه اینکه با آن ها قهر کرد.