۰ نفر

طرح آبرسانی شادگان و روستاهای آن به بهره‌برداری می‌رسد

۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۹
کد خبر: 414654
طرح آبرسانی شادگان و روستاهای آن به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: پروژه‌ های عمرانی با معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری از قبیل آبرسانی به شادگان و برخی روستاهای ان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، دکتر علی لاریجانی که صبح امروز (سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه) به استان خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود به شهر اهواز و در جمع خبرنگاران، دهه فجر انقلاب اسلامی را  به مردم استان خوزستان تبریک گفت و افزود: سفر امروز دو وجه دارد که یکی از آنها افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی و وجه دیگر حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه  استان خوزستان و بررسی مسائلی از قبیل سیل، آمادگی برای آینده و نیاز‌های استان مانند رفع مشکلات شبکه فاضلاب اهواز با توجه به بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پروژه‌هایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسند، عمدتا در حوزه وزارت نیرو  بوده و بخشی از آنها مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

دکتر لاریجانی با بیان این که یکی از پروژه‌های وزارت نیرو که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، طرح  آبرسانی به شادگان و روستاهای آن است، افزود: مجموع این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری معادل ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.