۰ نفر

با مصوبه کمیسیون تلفیق؛

78میلیون ایرانی از سال99 یارانه معیشتی دریافت می‌کنند

۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۷:۵۹
کد خبر: 412623
78میلیون ایرانی از سال99 یارانه معیشتی دریافت می‌کنند

عضو کمیسیون تلفیق سال 99 گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق درآمدهای مربوط به یارانه معیشتی و همچنین یارانه نقدی با هم ادغام و در نتیجه هر 78 میلیون ایرانی از دریافت یارانه معیشتی و نقدی برخوردار می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: اعضای کمیسیون در این جلسه 42 هزار میلیارد تومان درآمد مربوط به یارانه نقدی و 31 هزار میلیارد تومان درآمد مربوط به یارانه معیشتی در سال 99 با هم ادغام خواهند شد.

وی افزود: بر این اساس هر 78 میلیون ایرانی با ادغام این درآمدها از یارانه نقدی و معیشتی به صورت توامان بهره‌مند خواهند شد.

عضو کمیسیون تلفیق سال 99 اظهار داشت:‌ همچنین بر اساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی یارانه را با 20 درصد بیشتر از سایرین دریافت خواهند کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد:‌ اعضای کمیسیون تلفیق همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف کردند تا با بهره‌گیری از اطلاعات در اختیار نسبت به شناسایی سه دهک پر درآمد جامعه و حذف آنها از فهرست یارانه‌بگیران اقدام و دلایل و مدارک لازم را برای حذف این افراد ارائه کند.

وی افزود:‌ علاوه بر این بر اساس مصوبه کمیسیون سازمان هدفمندی یارانه‌ها مکلف شد تا زمینه را برای ثبت‌نام افرادی که تا کنون موفق به ثبت‌نام برای دریافت یارانه نشده‌اند را فراهم آورد.