۰ نفر

عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با اقتصادآنلاین خبر داد؛

مهلت نمایندگان به وزیر نفت برای پاسخگویی/ از حذف کارت سوخت تا قاچاق فرآورده‌های نفتی

۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۶
کد خبر: 397493
مهلت نمایندگان به وزیر نفت برای پاسخگویی/ از حذف کارت سوخت تا قاچاق فرآورده‌های نفتی

وزیر نفت برای پاسخ به سوالات نمایندگان استیضاح کننده در کمیسیون انرژی حاضر شد که برای پاسخ به این سوالات مهلت چند روزه خواست.

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده؛ چند روز پیش بود که تعدادی از نمایندگان سوالاتی را از وزیر نفت مطرح کردند که مقرر شد امروز زنگنه برای پاسخ به این سوالات در کمیسیون انرژی حاضر شود.

در این رابطه هدایت‌الله خادمی به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون انرژی که با حضور وزیر نفت و نمایندگان امضاکننده استیضاح برگزار شد، سوالات مورد نظر به سمع وزیر مربوطه رسید.

وی در ادامه افزود: وزیر نفت پس از شنیدن سوالات از نمایندگان فرصت خواست تا پاسخ‌های مربوطه را طی روزهای آینده به کمیسیون انرژی ارائه دهد. در نتیجه مقرر شد تا ظرف چند روز آینده وزیرنفت مجددا در کمیسیون انرژی حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

خادمی در خصوص موضوع سوالات مطرح سده نیز گفت: اهم موضوعات مطرح شده عبارت بود از دلیل حذف کارت سوخت در خلال سال‌های ۹۴ تا ۹۸ و هزینه‌های تحمیل شده بر دولت از حذف و راه‌اندازی مجدد این سامانه، موضوع دستگاه پوز دفتر وزیر و همچنین معضل قاچاق سوخت فرآورده‌های نفتی بود.

گفتنی است اگر نمایندگان در کمیسیون از پاسخ‌های وزیر قانع نشوند ، سوال از وزیر در صحن علنی مطرح خواهد شد.