۰ نفر

با حضور وزیران صمت، دادگستری و اقتصاد:

نمایندگان تاثیر اصلاح قیمت بنزین بر کالاها را بررسی می‌کنند

۴ آذر ۱۳۹۸، ۹:۰۴
کد خبر: 397152
نمایندگان تاثیر اصلاح قیمت بنزین بر کالاها را بررسی می‌کنند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز تاثیر اصلاح قیمت بنزین بر کالاها را با حضور وزیران دادگستری، صمت و اقتصاد بررسی می کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رییسه در قرائت دستور امروز گفت: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اسناد تجارتی)، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده، گزارش کمیسیون عمران در مورد مغایرت آیین‌نامه‌های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین المللی نقدینگی اسلامی در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

وی افزود: گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد خسارات و پیامدهای سیلاب‌های اخیر کشور، بررسی دلایل افزایش قیمت کالاها و خدمات و انتخاب یک نفر از اعضای هر یک از کمیسیون بهداشت و اجتماعی و برنامه به عنوان ناظر در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

وی گفت: علیرضا آوایی وزیر دادگستری، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد برای بررسی افزایش قیمت کالاها و خدمات در مجلس حضور مییابند.