۰ نفر

نماینده گناباد:

حذف تنوع مدارس از برنامه‌های «حاجی میرزایی» است

۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۱۲
کد خبر: 378120
حذف تنوع مدارس از برنامه‌های «حاجی میرزایی» است

بنایی نماینده گناباد در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی در برنامه‌هایشان حذف تنوع مدارس و ناعدالتی محض در آموزش و پرورش را عملیاتی می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حمید بنایی نماینده گناباد و بجستان صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در موافقت با محسن حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: در جلسات روزهای گذشته با وزیر پیشنهادی، برنامه‌های خوبی ارائه دادند و خواهشمندم نمایندگان این برنامه‌ها را مطالعه کنند.

وی افزود: از ایشان خواستیم آموزش و پرورش را درگیر کارهای سیاسی و جناحی نکنند. حدود 15 میلیون دانش‌‌آموزان و یک میلیون فرهنگی گواه اهمیت این وزارتخانه است. وزیر پیشنهادی در برنامه‌هایشان حذف تنوع مدارس و ناعدالتی محض در آموزش و پرورش را عملیاتی می‌کنند. هیچ کجای دنیا 23 مدرسه مختلف وجود ندارد و قول دادند تنها دو مدرسه باشد یکی دولتی و دیگری غیرانتفاعی؛  ساماندهی نیروی انسانی، اجرای سند تحول و نظام رتبه‌‌بندی معلمان در برنامه‌های ایشان است.

حاجی میرزایی تصریح کرد: ایشان قول دادند مطالبات به‌حق فرهنگیان را ادا کنند و در اجرای تبصره 17 ماده اقدام خواهند کرد. دانشگاه فرهنگیان را اولویت خودشان قرار دادند. آسیب‌های اجتماعی مدارس را واقف‌اند و جدی می‌گیرند. ایشان فردی صادق، پاکدست، اهل تلاش و تدبیر هستند. ارتقای جایگاه زنان، تصمیم‌گیری بر مبنای عقلانیت و اعتدال و عدالت در اندیشه و گفتار و تحول‌خواهی و قدرت طلب نبودن از ویژگی های ایشان است. حاجی میرزایی خودش سختی‌های معلمان را می‌فهمد و مدیریت خوبی دارد.

نماینده گناباد در مجلس خاطرنشان کرد: قانون‌گرایی و مسئولیت‌پذیری از شاخص‌های اصلی مدیریت خواهد بود؛ استفاده از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و امکانات و فرصت‌های موجود به نفع ملعمان مورد توجه جدی ایشان است.