۰ نفر

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس؛

صادرات غیرنفتی باعث جوشش از درون می‌شود/ مسئولان موظفند بروکراسی اداری را بشکنند

۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱
کد خبر: 373110
صادرات غیرنفتی باعث جوشش از درون می‌شود/ مسئولان موظفند بروکراسی اداری را بشکنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: صادرات غیر نفتی، بودجه بدون نفت و اتکا به جوانان باعث حرکت و جوشش از داخل و رسیدن به باور و یقین می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، معصومه آقاپور علیشاهی ، با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری  مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث  جوشیدن کشور از درون  شده است، گفت: بسیاری از تهدیدها می‌تواند به فرصت تبدیل شود و زمانی که ملت ایران به خود اتکا کنند، قائدتا سرمایه‌ها و پتانسیل‌ها فعال خواهد شد.

اتکا به نخبگان باعث رسیدن به باور و یقین می‌شود

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، افزود: یکی از پتانسیل‌ها، اتکا به نخبگان، جوانان، بخش دانشگاهی، منابع و از همه مهمتر بحث صادرات غیر نفتی و بودجه بدون نفت است که اینها باعث حرکت و جوشش از داخل و رسیدن به باور و یقین می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این اعتماد و باور باید ادامه‌دار باشد، تصریح کرد: تمام مسئولان موظف هستند که بخش بروکراسی‌های اداری را شکسته و رمز گشایی کنند و با مردم نیز همراه باشند.

همراهی مسئولان با مردم رمز موفقیت ایران است

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: درواقع رمز موفقیت ایران در این شرایط بحرانی اقتصادی، همراهی مسئولان با مردم است.