۰ نفر

افزایش حقوق دانشجومعلمان به کجا رسید؟

۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۴۳
کد خبر: 355238
افزایش حقوق دانشجومعلمان به کجا رسید؟

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از مذاکره با رئیس سازمان اداری و استخدامی برای افزایش حقوق دانشجومعلمان خبر داد که او هم معتقد بود حداقل حقوق دانشجومعلمان یک‌میلیون و ۵۶۳هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار کرد:‌ امروز با جناب آقای انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی تلفنی صحبت کردم، او هم مثل من معتقد بود که حداقل حقوق یعنی 15.630.000 ریال حقوق دانشجومعلمان است.

وی افزود: لازم به ذکر است، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده بود افزایش حقوق مصوبه مجلس به دانشجومعلمان تعلق نمی‌گیرد. با ارائه ادله قانونی برای وزیر آموزش‌وپرورش و معاون پشتیبانی این وزارتخانه مجاب و مقرر شد نامه‌ای را برای کسب تکلیف به آقای انصاری بنویسند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت:‌ این مذاکره تلفنی با آقای انصاری برای تسریع در دریافت پاسخ نامه آموزش و پرورش بود که معاون رئیس جمهور برای ابلاغ مصوبه به آموزش و پرورش قول مساعد دادند، این مصوبه برای معلمان ماده 28 نیز اجرایی می‌شود، امیدوارم صدور احکام دانشجومعلمان و معلمان مشمول ماده 28 در اسرع وقت صورت گیرد.