۰ نفر

دولت باید درباره سهمیه‌بندی بنزین به مردم توضیح دهد

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۳۷
کد خبر: 350590
دولت باید درباره سهمیه‌بندی بنزین به مردم توضیح دهد

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه سران سه قوه درباره سهمیه بندی بنزین در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه تصمیم گرفته اند، گفت: دولت باید درباره این تصمیم به مردم توضیح دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، جلال میرزایی  با اشاره به سهمیه بندی بنزین، گفت: عدم اعلام جزئیات سهمیه‌بندی بنزین از سوی دولتی‌ها مسبوق به سابقه است، شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه درباره این موضوع تصمیم‌گیری کرده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از اعضای حاضر در جلسه ستاد شورای عالی اقتصاد که با حضور سران سه قوه تشکیل و درباره سهمیه بندی بنزین تصمیم‌گیری شده است، جزئیات را به طور رسمی اعلام می‌کرد.

وی افزود: این تصمیم جمعی سران سه قوه است، این موضوع از معدود مواردی است که سران سه قوه در مورد آن، مسئولیت پذیرفتند و تصمیم نهایی را اتخاذ کردند.

میرزایی یادآور شد: دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه هم می‌توانست به طور رسمی این تصمیم را اعلام و موضوع را برای مردم شفاف کند، به ویژه با توجه به شرایط معیشتی و اقتصادی مردم این موضوع باید به طور رسمی اعلام می‌شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت به عنوان مجری تصمیم شورای عالی اقتصاد و در رأس آن آقای رئیس‌جمهور باید تصمیم را برای مردم اعلام و تشریح می‌کردند.