۰ نفر

تذکر به وزیر آموزش درباره نظام رتبه‌بندی معلمان

۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۲۰
کد خبر: 348707
تذکر به وزیر آموزش درباره نظام رتبه‌بندی معلمان

یک عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس گفت: آقای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه دیگر دست از اعتماد به اروپا و آمریکا بردارید. وادادگی در عرصه سیاست خارجی بس است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید محمد جواد ابطحی در تذکر شفاهی در جلسه عصر امروز (سه شنبه) مجلس با یادآوری روز شیخ بهایی گفت: امروز روز این بزرگ مرد تاریخ است و جا داشت در مجلس از وی تقدیر می شد؛ البته امیدوارم طومار شیخ بهایی که درباره زاینده رود نوشته شد، عملی شود.

وی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور و وزیر امور خارجه گفت: دیگر دست از اعتماد به اروپا و آمریکا بردارید. وادادگی در عرصه سیاست خارجی، بس است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، خواستار اجرایی شدن بخشنامه تعیین تکلیف معلمان حق التدریسی و نهضت سوادآموزی شد و افزود: حداکثر دو ماه بعد از تصویب قانون باید آیین نامه آن نوشته می‌شد اما نشد و به جای آن به تازگی بخشنامه خلاف قانونی به اجرا در آمده است که در افکار عمومی معلمان حق التدریسی و نهضت سوادآموزی تشویش به وجود آورده است.

ابطحی ادامه داد: آقای وزیر آموزش و پرورش سریعتر اجرای این بخشنامه را متوقف کنید.
نماینده مردم خمینی در مجلس از بطحایی پرسید: چرا نظام رتبه بندی معلمان از دولت به کمیسیون برگشته است؟ آقای وزیر موضوع را پیگیری کنید.