۰ نفر

برای پاسخ به سوالات نمایندگان؛

کدام وزرا هفته آینده به مجلس می‌روند؟

۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۵۷
کد خبر: 347763
کدام وزرا هفته آینده به مجلس می‌روند؟

وزیران اطلاعات، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی هفته آینده برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون های تخصصی حضور می یابند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده از روز شنبه تا چهارشنبه جلسه دارند، جلسات این کمیسیون ها در روز یکشنبه به دلیل میلاد امام زمان(عج) تعطیل است.
آخرین تحولات امنیتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات و معاونانش دوشنبه آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

**وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش می رود
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای ارائه گزارشی در مورد آسیب های ناشی از سیل در استان های سیل زده دوشنبه آینده در کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
فیروزآبادی رییس مرکز ملی فضای مجازی جهت ارائه گزارش درباره تحولات فضای مجازی و تاثیر آن بر حوزه آموزش دوشنبه آینده در این کمیسیون حضور می یابد.

**وزیر کار به کمیسیون اجتماعی مجلس می رود
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوشنبه آینده پیرامون مسائل جاری کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
اعضای این کمیسیون در روز چهارشنبه آینده از مناطق سیل زده کشورمان بازدید می کنند.

**وزیران ، نیرو ، کشور و راه در کمیسیون عمران مجلس حضور می یابند
رضا اردکانیان، عبدالرضا رحمانی فضلی و محمد اسلامی وزیران نیرو، کشور و راه و شهرسازی برای بررسی علت وقوع و چگونگی مدیریت بحران در مناطق سیل زده در جلسه روز دوشنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.
لایحه مشارکت عمومی و خصوصی دوشنبه آینده در این کمیسیون بررسی می شود.

**وزیر جهاد کشاورزی به کمیسیون کشاورزی می رود
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی دوشنبه آینده برای بررسی زمینه ها و راهکارهای رونق تولید در بخش کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.