۰ نفر

حاجی بابایی مطرح کرد:

لزوم تجهیز ۱۰۰درصدی امکانات برای کمک به سیل زدگان

۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۱
کد خبر: 343419
لزوم تجهیز ۱۰۰درصدی امکانات برای کمک به سیل زدگان

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: در حال حاضر باید تمامی نیروهای امدادرسان و نهادهای دولتی بسیج شوند تا با تجهیز ۱۰۰ درصدی امکانات و منابع دولتی مشکل مناطق سیل زده رفع شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی  از تلاش فراکسیون نمایندگان ولایی برای استفاده از ظرفیت های نظارتی و قانون گذاری برای رسیدگی و مساعدت به مردم مناطق حادثه دیده در سیل  اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر باید تمامی نیروهای امدادرسان و نهادهای دولتی بسیج شوند  تا با تجهیز 100 درصدی امکانات و منابع دولتی مشکل مناطق سیل زده رفع شود.

رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از کوتاهی ها و تاخیرها در کمک رسانی به مردم گلستان و مازندارن در این حادثه، تصریح کرد: فراکسیون  از اقدام دولت در راستای برکناری مسئولانی که در این واقعه در توجه به مردم و کمک به آنها قصور و کوتاهی کرده اند حمایت می کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، همچنین عنوان کرد که فراکسیون نمایندگان ولایی پیامی پیرامون حادثه سیل استان گلستان و مازندران صادرکرده است که متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه سیل استانهای گلستان ومازندران ، حکایت سختی ها، رنج و اندوه هموطنان این خطه از میهنمان، خبر بسیار دردناکی است،که مردم شریف ایران رانگران کرده است.

بی شک در این حوادث باید بسیج همه نیروهای امدادرسان و تجهیز صددرصد امکانات و منابع دولتی جهت رفع مشکلات موجود، به سرعت در دستور کار قرار گیرد، که این مهم تا امروز نتوانسته است رضایتمندی لازم را بوجود آورد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ملت بزرگ ایران به عنوان نمایندگان مردم از کوتاهی ها و تاخیرها در کمک رسانی به مردم گلستان و مازندارن در این حادثه، که شادی نوروز را از ملت بزرگ ایران گرفت، عذرخواهی می نماید و از اقدام دولت در راستای برکناری مسئولینی که در این واقعه در توجه به مردم قصور و کوتاهی داشتند، حمایت می کند و ضمن توصیه به اهتمام بیشتر دولت در توجه به نیازهای مردم سیل زده  تاکید می نماید ، دولت باید با تمرکز بر رفع سریع نیازهای مردم حادثه دیده، ضمن برنامه ریزی برای جبران خسارات وارده به ویژه با توجه به گستره وسیع خسارات کشاورزان منطقه، با حداکثر توان وظرفیت، با بسیج اساتید و صاحب نظران علل بروز سیل در مناطق مختلف ایران را بررسی و گزارش خود را به نمایندگان مردم اعلام نماید.

فراکسیون نمایندگان ولایی ،از همه ظرفیت های نظارتی و قانون گذاری برای رسیدگی و مساعدت به مردم عزیز حادثه دیده استفاده خواهد کرد.